SZERVIZ ÁRAK

Óradíj             4.000 Ft+ÁFA

Szolgáltatásaink:
  • Autószerelés
  • Vizsgáztatás
  • Környezetvédelmi felülvizsgálat (dízel, benzin)
  • Gumiszerelés és forgalmazás
  • Futóműállítás, javítás
  • Autóvillamosság
  • Karosszéria javítás, kárfelvétel, biztosítási ügyintézés
  • Fényezés
  • Komputeres diagnosztika (motor, ABS, légzsák)
  • Gyorsszervíz
  • Kipufogójavítás
  • Klíma tisztítás, szerelés


Kedvezmény

Diák- és nyugdíjaskedvezményünk: Minden kedves ügyfelünk a munkadíjból 20% kedvezményt kap, ha felmutatja diák-, vagy nyugdíjasigazolványát.
Kedvezményünk mindenki számára:Töltse le a kedvezményre jogosító kupont, nyomtassa ki és hozza be szervizünkbe, hogy igénybe vehesse a kedvezményeket!

LETÖLTÖM


szorolap

Elektromos hibák és annak okai

Hiba 1:

Az ABS beavatkozik enyhe fékezéskor vagy az ABS egység szabályozója hangokat hallat kis sebességnél, pedig nem is működtetik a féket.

Hiba okai:

Ha ez a tünet jelentkezik, de az ESP lámpa nem villog, olyan hibáról van szó, amely kizárólag az ABS-től származhat. Ebben az esetben ennek csak az lehet az oka, hogy a kerék fordulatszámának értéke hamis. Ezzel kapcsolatban az alábbi hibalehetőségek jöhetnek szóba:

  • a fordulatszám érzékelők elkoszolódtak, rosszul vannak beállítva vagy hibásak
  • az érzékelő és vezérlőegység közötti egyik vezeték megsérült
  • a kerékabroncsok mérete eltérő, vagy erősen elkopott a profil

Érzékelő hiba esetén a különböző gyártási tűrések miatt az azonos tengelyen lévő érzékelőket mindig párban kell cserélni. Már az ABS forgórészében lévő, beépített állapotában alig felismerhető kis repedés is olyan mértékben le tudja csökkenteni a fordulatszám-érzékelő jelét, hogy az kiváltja az ismertetett tünetet. A paraméter-ábrázolásban viszont nem észlelhetők a fordulatszám eltérő értékei. Beépített állapotában a forgórészt adott esetben az oszcilloszkóppal érdemes ellenőrizni. Ha a görbén időszakosan ismétlődő ugrások láthatók, az a forgórész repedésére utal.

Hiba 2:

A motordiagnosztikai lámpa világít és/vagy a motor rángat.

Hiba okai:

Kipufogószelepek szelepszárai elkokszosodtak – ez klasszikus probléma az olyan járműveknél, amelyeket döntően rövid útszakaszokon vagy alacsony fordulatszámon üzemeltetnek. A jelenséget nyitott kipufogószelepeknél, a gyújtógyertya furaton keresztül lehet szemügyre venni.

A Mega Macs 50 funkciói

Gutmann A Mega Macs 50 is felismeri a gyártók által a vezérlőegységben eltárolt és mért összes paramétert. Ehhez érthető mondatokban ad pontos magyarázatokat. De a Mega Macs 50 további műszaki lehetőségeket is kínál a beavatkozó-teszt elvégzésével, illetve az áram, feszültség és ellenállás mérésével, amit pillanat-felvételi funkcióval rendelkező, gyors, két csatornás multiméterrel végez. A készülék természetesen az olyan ”kötelező gyakorlatokat” is tudja, mint a hiba kiolvasása és törlése valamennyi új járműrendszernél, valamint a szerviz visszaállítások és kódolások. Alapkivitelében a vizsgáló készülék CARB csatoló felületen (OBD csatlakozón) kapcsolódik össze a járművekkel. Külön kapható többféle adapterrel olyan autóknál is képes az adatcserére, amelyekben a gyártójuk saját csatolófelületeket alkalmaz. A mega macs 50 alapcsomagjában már benne vannak a BMW, Mercedes, Opel és a Volkswagen csoport járműveihez alkalmas adapterek is. A hibatároló és a paraméter-ábrázolás 20 könyvtáras tárolási lehetősége emeli a törpét az igazán nagyok közé. A Mega Macs 50 természetesen ismeri az Európában közkedvelt összes autómárkát és típust, ide értve azok számos változatát is. A rendszeresen megjelenő szoftverfrissítésekkel az új modellek és a diagnosztika újdonságai is rendelkezésére állnak. A kezdő csomagba beletartozik az ügyfelekre érvényes 12 hónapos ingyenes segélyvonal használati engedély is.

A Mega Macs 50 felhasználói a LITO-Technik műszaki információs vonalán hozzá tudnak férni a macs 55-ben is rendelkezésre álló információ nagy részéhez, beállítási adatok, referencia értékek, hiba okok stb. A Mega Macs 50 szoftver frissítéseit is le lehet tölteni a portálról. „Gyors működés és kedvező ár. A hozzáférés RS232, ill. USB kábelen, sőt vezeték nélkül is megoldható”, magyarázza Michelkens. Számítógéppel összekapcsolva és a „Print” billentyűt aktiválva az USB kábelen át a diagnosztika eredményét ki lehet nyomtatni, a bizonylatot pedig át lehet adni az ügyfélnek, ill. az eredményekről tájékoztatni.

PARTNEREINK

Bécsi Autópark Kft.

Kaputávirányítók